دست دعا

ای فرزند آدم حاجت از من می طلبی ولی من

بر آورده نمی کنم ،چرا که به منافع تو آگاهم

  سپس تو نسبت به خواسته ات اصرار می کنی ،

در نتیجه آنچه که می خواهی به تو می دهم .

آنگاه از همان داده هایم بر معصیت و گناه کمک می جوئی .

پس اراده می کنم که آبروی تو را بریزم .

و تو دست به دعا بلند می کنی .و من آبروی تو را

حفظ می کنم . چقدر با تو با خوبی برخورد کنم

و تو چقدر با بدی و زشتی با من معامله می کنی .

نزدیک است نسبت به تو به گونه ای خشمگین شوم

که بعد از آن هیچگاه راضی نگردم .

(حدیث قدسی)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: حدیث قدسیدعا

تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393 | 16:24 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.